Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Λάβαμε και δημοσιεύουμε (2)

ΝΕΠΟΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΛΑΓΝΕΙΑ

 Ακόμα και το όνομά μου άφησα να μακελέψουν οι Γερμαναράδες εγώ,
η Ιωάννα Χιτζανίδη που καταλαμβάνω παράνομη θέση ερευνήτριας στο Φυσικό Κρήτης, συγκεκριμένα στο έργο ΚΑ3836 (CCQCN), όλα για ένα δίπλωμα! Στις δημοσιεύσεις (όλες σχεδόν με Γερμανούς ή γερμανοτσολιάδες) υπογράφω πάντοτε ως "Johanne Hizanidis".

 Αντί για Ioanna ή Hitzanidis για παράδειγμα. Το 'z`οι άξεστοι Γερμανοί το προφέρουν ως 'τζ' εξου και το "zaziki" στα ράφια των σουπερμαρκετ τους. Έπεσα τόσο χαμηλά ώστε να γίνω σαν το τζατζίκι! Δεν υπάρχει πιο ξεφτιλισμένος άνθρωπος!

Αν είχα περισσότερη αξιοπρέπεια, δεν θα εξαρτιόμουν από το μπαμπάκα μου
τον Κυριάκο Χιτζανίδη, καθηγητή στο ΕΜΠ. Παρεμπιπτόντως, κι εκείνος γράφει το επώνυμό του με τον ίδιο τρόπο, άρα είναι οικογενειακό το κακό της γερμανολαγνείας!!! Ούτε να καταγόμασταν απο λαμπρό σόι δοσίλογων!!!

Ακόμα και τη συνεργάτιδά του την Αστέρω Προβατά (που της αρέσει να συνεργάζεται με Γερμανούς) από το Δημόκριτο ενδέχεται να εξανάγκασε ο μπαμπάκας μου να μου δώσει θέση στο Δημόκριτο, ενώ πέρυσι εξαναγκάστηκε το Φυσικό Κρήτης να με προσλάβει, στο έργο CCQCN - το οποίο κινδινεύει να αμαυρώσει το όνομά του εξ αιτίας αυτού του αισχρού περιστατικού νεποτισμού. Διότι πολύ ανώτεροι επιστήμονες έμειναν απ'έξω για να πάρω εγώ, η βουτυρομπεμπέκα γερμανοτσολιού λαθραία ξεφτιλισμένη τη θέση μου, μέσω παράνομου φωτογραφικού διαγωνισμού! Βαθμολογήθηκα υψηλότερα απο άλλους, πολύ καλύτερους υποψηφίους μόνο και μόνο γιατί η προκήρυξη ήταν γραμμένη στα «μέτρα» μου κάτι που απαγορεύεται απο τον Οδηγό Μισθώσεως Εργου που έχει βγάλει το Πανεπιστήμιο, ο οποίος υποκειται σε ΝΟΜΟ.

Είμαι πολύ ξεφτιλισμένη τελικά.

-------------
Προσοχή: κυκλοφορεί και με άλλο επώνυμο, ως Ιωάννα Χιτζανίδου. Πρόκειται για το ίδιο πρόσωπο!!!

Από εδώ για παράδειγμα φαίνεται ότι η Ιωάννα Χιτζανίδη υπήρξε και υπότροφος σε δοσιλογικό πρόγραμμα του ΙΚΥ : ΑΔΑ   Ω0ΠΦ9-3ΥΡ, το πρόγραμμα συνεργασίας με τη Γερμανία ΙΚΥDA, αποκλειστικά για προσκυνημένους γερμανοτσολιάδες! Μόνο για τέτοιους αχυρανθρώπους δίνονται υποτροφίες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :